sreda, 19. maj 2010

Na MEŽAKLO!


V bistvu je tole kratka zgodbica o pakiranju nahrbtnika za eno tedenski terenski pouk, ki ga bomo med drugim preživeli tudi v gozdarski koči na Mežakli. In prvi "slišani" vtisi?! Te slišiš na podlagi slabih izkušenj v podobnih kočah ali slepega razmišljanja ("mogoče...", "kaj pa, če...", "hmm, lahko, da bo...") itn. No, take stvari lahko zapletejo cel proces odločanja pri pakiranju, ko bi si želel v hrib nositi čim manj bremena.
Tako sem bila danes rahlo skeptična, saj smo prišli do spoznanja o mrzli vodi, malo število postelj, ni hladilnika ( hmm, a bomo kislo mleko ;)), neogrevani prostori, in tako do zadnjega, katero je res grozno, čeprav sem gozdarka: STENICE! Te živalice sem smatrala za nekaj malega in neranljivega dokler nisem slišala, da te zadeve zelo rade preživljajo čas v posteljnih blazinah ter v času našega spanja lepo grizljajo naš organizem. Tako smo se odločile, da bomo raje spale kar na tleh, ker so nevem kateri od lanskih obiskovalcev spali na tleh, medtem ko so stenice spale na mehki postelji. Blagor jim! Tako upam, da tega tam zgoraj ne bo! :D
Kasneje sem poklicala drago kolegico gozdarko, ki je na takšnem terenu bila leto nazaj in jo povprašala za situacijo. Odgovorila mi je, da je stvar daleč od neudobja. Imeli bomo dokaj dovolj postelj (ena je mende zakonska), voda je topla, vendar je potrebno varčevanje (saj veste punce:)), prav tako je bilo toplo tudi v sami koči in obstajal je tudi hladilnik ter posoda. Stenic pa niso videli. JUPI, smo veseli! :)
Tako sem lahko spakirala le nujne stvari: oprema za opravljanje vaje, oblačila, stvari za osebno higieno ter spalno vrečo. To je to! Aja, pa nekaj hrane za zajtrk, kajti ta je v lastni režiji :).
Jutri zjutraj ob 6:00 je odhod, tako da se počasi odpravljam spat. Adijo internet in blog in ... :) pozdrav grdo vreme (gledala napoved in nič kaj dobrega ne kaže).
Ampak kot pravijo : NI SLABEGA VREMENA, JE LE SLABO OPREMLJEN GOZDAR!

Lp, Natalkakotalka


Ni komentarjev: